Otel Odasında Hırsızlık Durumunda Yapılacak İşlemler:
Otelde konaklayan misafirlerden, eşyalarının çalındığı, çantalarının kaybolduğu veya cep telefonlarının çalındığı gibi şikayetler duyabilirsiniz.
Şikayetleri alırken misafirleri dikkatlice gözlemleyiniz. Çünkü bazı misafirler, tatile çıkmadan önce tatil sigortası yaptırmakta ve tatil sırasında meydana gelen hırsızlık, kaza veya yaralanma durumlarını raporla kayıt altına aldırmak suretiyle sigortadan tazminat talep edebilmektedir.
Misafir odalarının güvenliğini sağlamak ve olası güvenlik risklerini en aza indirmek için kat hizmetleri ve odalarda çalışan diğer görevlilerinin dikkat etmesi gereken önemli prosedürleri, Turizmde Güvenlik Yönetimi eğitiminde sizlerle paylaşıyoruz.

